diumenge, 18 de maig del 2014

Nova peça de flauta per a 6è: "Enanitos"

Apa nois !!!! Toca aprendre nova partitura !!!


Es tracta del conegut tema de la pelicula de la "Blancaneus", on els nans canten contents de tornada a casa.... recordeu ?


Es titula "Hei ho".


L'aprenem ??? Vigileu que té el fa# !!!


enanitos

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí