Aquest matí els nens i nenes de 4t hem baixat al gimnàs per representar la cançó de "Les Bananes".
Ens hem guarnit amb barrets i ulleres de sol per fer-la encara més divertida !!!
Després de repetir-la un parell de cops... ens ha quedat així :
Deixa el teu comentari aquí
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari aquí