divendres, 16 de maig del 2014

4t canta la cançó de "Les Bananes"

Aquest matí els nens i nenes de 4t hem baixat al gimnàs per representar la cançó de "Les Bananes".


Ens hem guarnit amb barrets i ulleres de sol per fer-la encara més divertida !!!










IMG_6889
 IMG_6883

Després de repetir-la un parell de cops... ens ha quedat així :




La dediquem als nostres amics del KANTACONMIGO !!!!


kantaconmigo

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí