dijous, 24 d’abril del 2014

Una cançó divertida : "Les Bananes "


Un mico menjant bananes ???? Quin fet més poc original !!!


El que si és original i estrany és que per menjar bananes et puguis tornar.... MICOFORMAL !!!!!


Si, si.... escolta la cançó i veuràs què et pot passar si menges massa bananes !!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí