diumenge, 27 d’abril del 2014

"El titella groc", una cançó per als de 1r


Us deixo la lletra per si la voleu aprendre:

Tot de cop per la finestra
ha entrat entremaliat,
un titella groc i verd,
tot trempat m’ha saludat.

Fent xim-xim, fent cloc-cloc,
ha entrat el titella,
fent xim-xim, fent cloc-cloc,
el titella groc.

Capgirell damunt la taula,
giravolt per sobre el llit,
a l’armari s’ha ficat.
Ai, mireu, ja n’ha sortit!

Fent xim-xim, fent cloc-cloc…

De puntetes, sense fressa,
ha vingut ben a prop meu;
m’ha deixat el seu secret
i després m’ha fet adéu!

Fent xim-xim, fent cloc-cloc…

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí