dijous, 3 d’abril del 2014

Presentació de 6è A sobre THE BEATLES


Els nois i noies de 6è A han fet una presentació compartida des del Drive sobre el grup THE BEATLES.


En la presentació s'inclou una petita ressenya de cada component del grup i d'algunes de les seves cançons més conegudes, amb videos amb la lletra per a que les escolteu i canteu.


Esperem que us agradi !!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí