Per a la Jornada de la Música del mes de maig haurem d'aprendre una cançó molt coneguda per a vosaltres. Es tracta del tema de la sèrie Polseres Vermelles , Fil de Llum.
A veure si us agrada...
FIL DE LLUM by fterensi
Deixa el teu comentari aquí
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari aquí