divendres, 7 de març del 2014

Treballem el compàs TERNARI amb " En el bell Danubi Blau " de Johann Strauss II

Recordes que és el COMPÀS ?


Amb l'eina Showme de l'Ipad he preparar aquesta petita explicació sobre què és el Compàs.




Mira també aquest video tan divertit del programa Atrapa-sons que ens explica més sobre el compàs.


Edu3.cat




Avui anem a treballar només un compàs, el compàs TERNARI. Ben segur que en alguna ocasió has escoltat o, fins i tot, ballat aquest conegut Vals de Johann Strauss II que es titula “En el bell Danubi Blau“.


Amb aquest vals treballarem la noció de RITME i COMPÀS, i sobretot la diferència entre compàs BINARI i TERNARI.


Entra en el Wix i segueix la música de la mà d’un musicograma:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí