dijous, 6 de març del 2014

Primera entrada al bloc de FLAUTATEKA !!!

Avui la Natàlia Mas de 6è A ha tocat una peça de flauta pel projecte col.laboratiu FLAUTATEKA. Es tracta de SCARBOROUGH FAIR, una bonica cançó popular anglesa que vam aprendre ja fa un temps.


Aquí la teniu.


 

 

Molt bé Natàlia !!!!


Untitled 1

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí