dissabte, 22 de març del 2014

Flauta: El Poll i la Puça

Coneixeu una Cançó Popular Catalana molt curiosa que es diu "El Poll i la Puça" ?. Ara a 5è l'aprendrem a tocar amb Flauta. Haurem de vigilar perquè apareix un fa#.


FA# SOSTENIDO


Repassem primer la cançó ?


logo-bloc-el-poll-i-la-puca1



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí