A la Primavera vigila el jardí ... potser t'enduràs una sorpresa !!!
Els nens i nenes de 2n B han cantat i representat aquesta cançó sobre la Primavera i Sant Jordi.
Us deixem la lletra i l'àudio:
[audio mp3="http://www.femmusicaamblestic.com/wp-content/uploads/2014/03/13-A-la-primavera.mp3"][/audio]
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari aquí