divendres, 21 de març del 2014

2n B canta a la Primavera !!!

Líneas de Flores - GIFMANIAA la Primavera vigila el jardí ... potser t'enduràs una sorpresa !!!


Els nens i nenes de 2n B han cantat i representat aquesta cançó sobre la Primavera i Sant Jordi.


Us deixem la lletra i l'àudio:



[audio mp3="http://www.femmusicaamblestic.com/wp-content/uploads/2014/03/13-A-la-primavera.mp3"][/audio]


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí