Encara no és ben bé Primavera però, com en tenim tantes ganes ..... volem cantar-li i ho fem amb aquestes conegudes cançons.
N'hi ha per tots els cursos i edats....
Les aprenem ???
Deixa el teu comentari aquí
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari aquí