dilluns, 3 de març del 2014

Cantem a la Primavera


Encara no és ben bé Primavera però, com en tenim tantes ganes ..... volem cantar-li i ho fem amb aquestes conegudes cançons.


N'hi ha per tots els cursos i edats....


Les aprenem ???



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí