dimarts, 25 de febrer del 2014

Ja tenim la PDI a classe de música !!!!

Pizarras - GIFMANIA
Després de molt desitjar-la per fi ens han instal.lat a l'aula de música una PDI. Estem molt contents !!!

Hi ha moltes activitats que podrem fer gràcies a ella. Tenim ganes d'aprendre a utilitzar-la i a treure-li tot el rendiment possible.

GRÀCIES PER AQUESTA IMPORTANT EINA !!!





















IMG_6358IMG_6362
IMG_6361IMG_6359
IMG_6364IMG_6363
IMG_6365IMG_6366

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí