Músic@TIC
Pàgines
Inici
EL BLOC
PROGRAMACIÓ
PROJECTES
RECURSOS
ALTRES BLOCS MUSICALS
ENS POTS VEURE
MÚSICS FAMILIARS
dimarts, 25 de febrer del 2014
Ja tenim la PDI a classe de música !!!!
Després de molt desitjar-la per fi ens han instal.lat a l'aula de música una
PDI
. Estem molt contents !!!
Hi ha moltes activitats que podrem fer gràcies a ella. Tenim ganes d'aprendre a utilitzar-la i a treure-li tot el rendiment possible.
GRÀCIES PER AQUESTA IMPORTANT EINA !!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari aquí
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Una dansa de tardor: La "Malamanya"
Aquest trimestre a 3r ballarem una dansa catalana: La MALAMANYA És ballava a Castellar de N'Hug (a les Fonts del Llobregat) ...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari aquí