dimecres, 5 de febrer del 2014

Dibuixem la música que hem escoltat

Aquí us deixem els dibuixos que l'audició de "Pere i el Llop" de Serguei Prokófiev va inspirar en els nens i nenes de 3r.


A veure si us agraden....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí