dijous, 6 de febrer del 2014

Continuem investigant la Família dels Instruments de VENT

Tornem a parlar dels instruments de VENT o AERÒFONS, una gran família d'instruments que treballem a 4t.


L'altre dia vam veure les diferents embocadures d'aquests instruments. Avui aprendrem a classificar-los i escoltarem com sonen en diferents llocs del món.


Entreu en el wix i ..... ESCOLTEU !!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí