dijous, 23 de gener del 2014

Primer canta per la PAU

imagesAquesta tarda els nens i nenes de 1r han cantat i ballat per preparar així la diada de la PAU. I ho han fet amb dues cançons ben boniques:


LA CANÇÓ DE LA FELICITAT


SOM AMICS


Aquí els teniu !!!!






SOM AMMICS

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí