Aquesta tarda els nens i nenes de 1r han cantat i ballat per preparar així la diada de la PAU. I ho han fet amb dues cançons ben boniques:
LA CANÇÓ DE LA FELICITAT
SOM AMICS
Aquí els teniu !!!!
Deixa el teu comentari aquí
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari aquí