divendres, 24 de gener del 2014

Estima si vols ser feliç, cantada pels nens de 2n B

Aquest matí, els nens de 2n B han après una cançó que cantava el cantautor de música folk Xesco Boix i que porta per títol: Estima si vols ser feliç.


Com a homentage a aquest gran cantautor i amb motiu de la diada de la PAU que s'acosta us cantem amb molta il.lusió !!!!







Aquí teniu la lletra:


De matinada, quan em desperto
perquè vull ser un noi eixerit,
obro l’aixeta, la cara em rento
miro el mirall i alegre em dic:

Tornada:
Estima, si vols ser feliç,
estima i tot canviarà.
Estima i així descobriràs
l’alegria d’estimar.

Després esmorzo, amb molta gana
i amb la cartera sota el braç,
quatre estosecs, veu afinada,
canto per tot el meu veïnat:

Estima, si vols ser feliç...

L’hora del pati, quan tot és gresca
molt fàcilment ens discutim.
Però tots sabem la cançó aquesta
i així cantem com bons amics:

Estima, si vols ser feliç...

Si algú em pregunta, que com t’ho fas
A cada pas per ser feliç
Li dic que escolti i faci cas
De la cançó que diu així:

Estima, si vols ser feliç...

(Lletra i música de les estrofes: Joan Vilamala. 
Música de la tornada: adaptació d'un tema italià)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí