Aquest matí, els nens de 2n B han après una cançó que cantava el cantautor de música folk Xesco Boix i que porta per títol: Estima si vols ser feliç.
Com a homentage a aquest gran cantautor i amb motiu de la diada de la PAU que s'acosta us cantem amb molta il.lusió !!!!
Aquí teniu la lletra:
De matinada, quan em desperto
perquè vull ser un noi eixerit,
obro l’aixeta, la cara em rento
miro el mirall i alegre em dic:
Tornada:
Estima, si vols ser feliç,
estima i tot canviarà.
Estima i així descobriràs
l’alegria d’estimar.
Després esmorzo, amb molta gana
i amb la cartera sota el braç,
quatre estosecs, veu afinada,
canto per tot el meu veïnat:
Estima, si vols ser feliç...
L’hora del pati, quan tot és gresca
molt fàcilment ens discutim.
Però tots sabem la cançó aquesta
i així cantem com bons amics:
Estima, si vols ser feliç...
Si algú em pregunta, que com t’ho fas
A cada pas per ser feliç
Li dic que escolti i faci cas
De la cançó que diu així:
Estima, si vols ser feliç...
(Lletra i música de les estrofes: Joan Vilamala.
Música de la tornada: adaptació d'un tema italià)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari aquí