dissabte, 4 d’octubre del 2014

Escoltem la "Simfonia de les Joguines" de Leopold Mozart

Els nens i nens de 1r escoltaran  "La Simfonia de les Joguines" del gran compositor alemany Leopold Mozart.


Espero que escoltin bé i descobreixin com s'intercalen joguines entre els instruments de l'orquestra.


Després intentarem tocar, a la seva manera, aquest 1r moviment allegro amb alguns instruments-joguines que tenim a classe.


LOGO PEL BLOC SIMFONIA LES JOGUINESSOM ELS DE 1r B !!!



Som els de 1r A!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí