Els nens i nens de 1r escoltaran "La Simfonia de les Joguines" del gran compositor alemany Leopold Mozart.
Espero que escoltin bé i descobreixin com s'intercalen joguines entre els instruments de l'orquestra.
Després intentarem tocar, a la seva manera, aquest 1r moviment allegro amb alguns instruments-joguines que tenim a classe.
Som els de 1r A!!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari aquí