dimarts, 14 d’octubre del 2014

2CELLOS, una manera diferent de tocar el violoncel !!!

Violonchelos - GIFMANIA

Avui a classe, l'Adriana de 5è A, ens ha proposat de mirar un video que a ella li ha agradat molt.


En un principi tot sembla ben normal fins que els músics ens sorprenen amb la seva manera d'interpretar i tocar el violoncel.


Aquest video està interpretat pel grup 2Cellos, duo de violoncel format pels violoncel·listes croats Luka Sulic i Stjepan Hauser. Van signar amb Sony Masterworks el 2011, després que fossin descoberts a YouTube gràcies a  un video musical amb la versió en violoncel de "Smooth Criminal" de Michael Jackson.


A veure què us sembla !!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí