Avui a classe, l'Adriana de 5è A, ens ha proposat de mirar un video que a ella li ha agradat molt.
En un principi tot sembla ben normal fins que els músics ens sorprenen amb la seva manera d'interpretar i tocar el violoncel.
Aquest video està interpretat pel grup 2Cellos, duo de violoncel format pels violoncel·listes croats Luka Sulic i Stjepan Hauser. Van signar amb Sony Masterworks el 2011, després que fossin descoberts a YouTube gràcies a un video musical amb la versió en violoncel de "Smooth Criminal" de Michael Jackson.
A veure què us sembla !!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari aquí