diumenge, 21 de setembre del 2014

La diferència entre AGUT i GREU amb les veus de l'òpera de Mozart "La Flauta Màgica"

Coneixeu una òpera del compositor W.Amadeus Mozart que es diu "La Flauta Màgica" ????


Sentint la veu de dos dels seus personatges: en SARASTRE ( rei del sol ) i la REINA DE LA NIT, treballarem la diferència entre Veu Aguda i Veu Greu.


Les escoltem ???


LOGO BLOC FLAUTA MAGICA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí