dijous, 5 de juny del 2014

Una cançó de comiat: "Que tinguem sort" de Lluís Llach

Ja estem pensant en el comiat dels companys i companyes de 6è. I com als de 5è ens agrada tant cantar hem pensat que els podríem sorprendre amb aquesta cançó: Que tinguem sort, de Lluís Llach.



Aquí teniu la lletra:


Si em dius adéu by fterensi



L'escoltem ?

[audio mp3="http://www.femmusicaamblestic.com/wp-content/uploads/2014/06/LLUIS-LLACH-Que-tinguem-sort-Karaoke-baixat-de-to.mp3"][/audio]

ALTRES CANÇONS DE COMIAT


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí