Ja estem pensant en el comiat dels companys i companyes de 6è. I com als de 5è ens agrada tant cantar hem pensat que els podríem sorprendre amb aquesta cançó: Que tinguem sort, de Lluís Llach.
Aquí teniu la lletra:
L'escoltem ?
[audio mp3="http://www.femmusicaamblestic.com/wp-content/uploads/2014/06/LLUIS-LLACH-Que-tinguem-sort-Karaoke-baixat-de-to.mp3"][/audio]
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari aquí