Cantem i ballem en els Jocs Florals del Sant Jordi 2014
Aquest matí hem celebrat els Jocs Florals 2014. Ens hem trobat al gimnàs i, entre lectura i lectura dels guanyadors de poesia i prosa de tots els cursos, hem cantat i dansat per amenitzar la vetllada.
Aquí us mostrem un petit "aperitiu" del que ha estat la diada.
Esperem mostrar-ho tot amb més detall molt aviat !!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari aquí