dimecres, 9 d’abril del 2014

A 3r fem un MURAL amb els Instruments de Corda

Com durant aquest trimestre hem estudiat a 3r els instruments de CORDA vam pensar que estaria bé fer un mural per recollir-los tots d'una forma més visual.


                                                           

Ens els vam repartir i cadascú de nosaltres ha portat informació i una imatge de l'intrument. A classe ho hem passat a net i ho hem enganxat en un paper d'embalar.


Ens ha quedat així.... Us agrada ????


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí