Com durant aquest trimestre hem estudiat a 3r els instruments de CORDA vam pensar que estaria bé fer un mural per recollir-los tots d'una forma més visual.
Ens els vam repartir i cadascú de nosaltres ha portat informació i una imatge de l'intrument. A classe ho hem passat a net i ho hem enganxat en un paper d'embalar.
Ens ha quedat així.... Us agrada ????
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari aquí