dissabte, 8 de març del 2014

Un grup anglès dels anys 60.... The BEATLES !!!!

http://picasion.com/gl/2AEf/
http://picasion.com/gl/2AEf/


Coneixeu aquest fantàstic grup anglès dels anys 60 ???


Us deixo aquesta playlist amb un munt d'informació i de cançons per a que els conegueu millor.



Create your own Playlist on LessonPaths!


Encara que potser abans hauríem de parlar una mica dels orígens de la seva música i emmarcar-la en la Música Popular Urbana o Lleugera, en el ROCK.


Us deixo aquest wix per entendre-ho millor:

Untitled 1

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí