diumenge, 9 de febrer del 2014

Una cançó de bressol mallorquina per a 5è


"Cançó de Bres per a una Princesa Negra" és una bonica i tendra cançó de bressol que es canta a Mallorca. L'aprenem ???


Us deixo la lletra, tot i que la teniu dins el wix:


Dorm, dorm, petitona, dorm


que en draps de fosca blava


t’embolcalla la lluna negra,


tan negra com tu.


La nit teixeix corrandes


quan pensa en tu;


te les canta ta mare,Poniegú.


Quan el vent arribi


naixeran als teus ulls


plors de bambú!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí