dijous, 20 de febrer del 2014

L'Orquestra: els seus orígens i la seva evolució

Continuem parlant de l'ORQUESTRA a 4rt. Avui parlarem dels seus orígens i de la seva evolució al llarg de la història.


Sabeu que l’orquestra neix en el Barroc ???  Aquí l'orquestra és relativament petita, ja que té com a base els instruments de corda. L’orquestra apareix com a conjunt estructurat d’instruments organitzats per famílies (seccions de corda, vent-fusta, vent-metall i percussió).


El clavicèmbal i l’orgue fan dues funcions: de solistes o de suport polifònic (baix continu). El clavicembalista era l’encarregat de fer les funcions de director des del clavicèmbal.


Entreu en el wix i ho veureu....




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí