D'entre totes les cançons que estem veient aquests dies que ens ajuden a preparar el Dia de la PAU, n'hi ha dues que a mi m'agraden especialment. Són de la Dàmaris Gelabert.
Us deixo la lletra, la música i un videoclip de les dues per a que disfruteu escoltant-les.
VIVINT EN LA DIVERSITAT
[audio mp3="http://www.femmusicaamblestic.com/wp-content/uploads/2014/01/35-Vivint-en-diversitat.mp3"][/audio]
Vivint en La Diversitat by fterensi
SI TINGUÉS LA MÀGIA D'UN MAG
[audio mp3="http://www.femmusicaamblestic.com/wp-content/uploads/2014/01/28-Si-tingués-la-màgia-dun-mag.mp3"][/audio]
CANÇÓ SI TINGUÉS LA MAGIA D by fterensi
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari aquí