dimarts, 21 de gener del 2014

Dos cançons ben boniques per treballar al voltant de la PAU

diversitat


D'entre totes les cançons que estem veient aquests dies que ens ajuden a preparar el Dia de la PAU, n'hi ha dues que a mi m'agraden especialment. Són de la Dàmaris Gelabert.


Us deixo la lletra, la música i un videoclip de les dues per a que disfruteu escoltant-les.



VIVINT EN LA DIVERSITAT


[audio mp3="http://www.femmusicaamblestic.com/wp-content/uploads/2014/01/35-Vivint-en-diversitat.mp3"][/audio]

Vivint en La Diversitat by fterensi





SI TINGUÉS LA MÀGIA D'UN MAG


[audio mp3="http://www.femmusicaamblestic.com/wp-content/uploads/2014/01/28-Si-tingués-la-màgia-dun-mag.mp3"][/audio]

CANÇÓ SI TINGUÉS LA MAGIA D by fterensi





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí