CICLE INICIAL

Al Cicle Inicial la música continua essent molt vivencial. Es basa sobretot en la interiorització del moviment, del ritme, com a base per a un bon aprenentatge de la lectoescriptura.

Els continguts que treballem en el currículum es poden distribuir en tres DIMENSIONS:

PERCEPCIÓ, COMPRENSIÓ I VALORACIÓ

Competència 1. Mostrar hàbits de percepció conscient de la realitat visual i sonora de l’entorn natural i cultural.
Competència 2. Utilitzar elements bàsics dels llenguatges visual, corporal i musical i estratègies per comprendre i apreciar les produccions artístiques.
Competència 3. Comprendre i valorar elements significatius del patrimoni artístic proper, de Catalunya i d’arreu.
Competència 4. Comprendre i valorar elements significatius de la contemporaneïtat artística.

INTERPRETACIÓ I PRODUCCIÓ

Competència 5. Emprar elements bàsics del llenguatge visual amb tècniques i eines artístiques per expressar-se i comunicar-se.
Competència 6. Interpretar música vocal i instrumental amb els elements i recursos bàsics del llenguatge musical.
Competència 7. Emprar els elements i recursos bàsics del llenguatge escènic per expressar-se, interpretar i comunicar-se.

IMAGINACIÓ I CREATIVITAT

Competència 8. Improvisar i crear amb els elements i recursos bàsics dels diferents llenguatges artístics.
Competència 9. Dissenyar i realitzar projectes i produccions artístiques multidisciplinàries.

flecha-imagen-animada-0430 graella de continguts 1r         flecha-imagen-animada-0430graella de continguts  2n

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí