CANTÀNIA

Cantània és una activitat amb diferents fases d’actuació: sessions de formació amb el professorat, treball del professorat a la seva aula i concerts finals interpretats per l’alumnat inscrit. Durant tot el curs escolar es treballa tant des de l’organització com des de l’escola.

L’objectiu és organitzar un acte per als alumnes que, per les característiques globals pensades exclusivament per a ells, per la qualitat i per la implicació personal i col•lectiva en l’acte, es converteixi en una vivència musical important i inoblidable per a tots.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

CURS 2013-2014       " Rambla Llibertat "

Per tal que pugueu seguir des de casa repassant les cançons que treballarem a classe us deixo els enllaços al youtube. Són uns videos fets per Noemí Fernández Selva que us aniran molt bé.
Aquí els teniu:

OBERTURA

PER FER UN BON REPORTATGE 

QUÈ DIUS QUE QUÈ ? 

EL PEU DEL COSTAT 

QÜESTIONARI DE BLANC O NEGRE

CÀMERA EN MÀ

XOCOLATADA INFANTIL

CANÇÓ DELS AVIS SAVIS

PAELLA POPULAR

TOTHOM HI ÉS COMPTAT

LA MILLOR OPCIÓ


Us deixo també els moviments escènics recollits per Judit Benito que us aniran bé per a practicar:


---------------------------------------------------------------------------------

CURS 2014-2015   " EBELE "

EBELE

TOT EL QUE ET VULL DIR

EL MÓN ES FA IMMENS

PALAIA, GAMBA, TURBOT

UN PEIX DE PEDRA

TALLO PER ON PASSO

LA SORRA I LA SAL

ODISSEA

VAN I VENEN

EBELE, EBELE, EBELE

AL BELL MIG DE LA TERRA


VIDEOS DE LES CANÇONS



----------------------------------------------------------------------------

CURS 2015-2016       "Babaua, les desventures de Mimí "

La Mimí és una joveneta càndida i innocent, que viu preocupada pel seu aspecte, per la seva coqueteria. Amoïnada per la dificultat de trobar promès, desencisada perquè cap dels seus pretendents no li fa el pes, Mimí rebrà l’ajuda de Cupido. Un Cupido múltiple, que li ofereix un pacte ben original: l’ajudarà a trobar l’home dels seus somnis, si ella accepta fer un fascinant viatge pel temps i l’espai. Un viatge que permetrà la Mimí conèixer personatges i esdeveniments que han tingut una importància capital en l’evolució tecnològica de la humanitat. D’aquesta manera, Mimí descobrirà el gust per l’aprenentatge i s’oblidarà de les banalitats supèrflues que l’havien preocupat fins que va topar amb Cupido. I, tot aprenent, Mimí entendrà que el veritable amor està íntimament relacionat amb la voluntat d’estimar, més que no pas amb la facultat de seduir.

Cançons

VIDEOS CANÇONS

2- LA FONT DE CUPIDO

3- CANÇÓ DE CUPIDO

4- A LA CACERA DEL MARIT

5- EL CONJUR

7- CUPLÉ DEL SAVI I DE LA POMA

8- COMIAT DE NEWTON I GALOP

9- VALS DE LES PRADERIES

10- BOLERO MUT

11- LA CARTA DE LING WEI

12- TARANTEL·LA LLAMINERA

14- EL SEGON CONJUR

-------------------------------------------------------------------------------------------------

CURS 2016-2017    "La Nit dels Malsons"

Enguany, la dramaturga Marta Buchaca i el compositor Àlex Martínez ens explicaran com en Lluc, un nen de 9 anys molt poruc, aprèn a conviure amb les seves pors gràcies a una experiència sorprenent, la nit abans de marxar de colònies. Aquella nit, quan en Lluc està a punt d’adormir-se, la Guardiana de la Por es cola per la seva finestra.
La Guardiana es dedica a vetllar perquè la por no desaparegui del món, i li vol fer entendre a en Lluc que tenir por no és dolent. Mitjançant un viatge a través dels malsons de diferents persones que en Lluc coneix molt bé, li farà veure que hi ha molts tipus de por, i que tenir por no té perquè ser un defecte. 
Gràcies a la Guardiana, en Lluc entendrà que la por és necessària per viure, i que hi ha pors que l’únic que fan és impedir-nos viure amb plenitud. Després d’adonar-se que tenir por és normal, decidirà ser valent i anar a les colònies, i aquells dies seran els dies més feliços de la seva infància.
 
 
   
VIDEOS CANÇONS

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Curs 2018-2019   " A de BROSSA "

 
VIDEOS

8- SONET
14- HUMANITAT 

--------------------------------------------------------------------------------------------

Curs 2019-2020   " VIRTU@L "


En Marcel està trist. Fa poc que s’han separat sa mare i son pare, i últimament no té gaires ganes de fer vida social. Alguns companys de l’escola li fan bromes que no li agraden i, tot i que la Gina el convida a la seva festa d’aniversari, ell s’estima més quedar-se a casa. El pare s’ha comprat un ordinador molt potent i la mare li ha regalat un telèfon mòbil per poder-s’hi comunicar més fàcilment. En Marcel està encantat de passar-se hores amb els seus nous dispositius digitals.

La pluja li agrada molt, a en Marcel. Quan plou li encanta posar-se l’impermeable i les botes d’aigua i sortir a fora per sentir les gotes de pluja a la cara i ficar els peus en els bassals. Un dia, a casa del pare, comença a ploure i ell intenta pujar al terrat, però la cangur li ho impedeix. Enfadat, engega l’ordinador i veu que comencen a sortir finestretes amb anuncis. Un dels anuncis és d’una aplicació d’intel·ligència artificial. En Marcel no s’ho repensa i en comença el procés d’instal·lació. La pluja fina s’ha convertit en una bona tempesta i, just en el moment en què està acabant d’instal·lar la nova aplicació, cau un llamp eixordador, que fa saltar el diferencial de casa. Llavors li cau un got d’aigua sobre l’ordinador. Tot queda a les fosques. Tot menys un punt vermell a la pantalla de l’ordinador i un altre al mòbil d’en Marcel.

De sobte apareix la Sara, la seva assistenta virtual. La Sara està programada per a ajudar-lo i té la capacitat d’aprendre. Això obre un munt de possibilitats per a en Marcel: La Sara el pot ajudar a estudiar i a fer els deures de l’escola; Amb unes ulleres de realitat virtual, en Marcel explora mons increïbles... Juga i aprèn amb una intensitat amb què no ho havia fet mai. Aviat la Sara i en Marcel es faran amics inseparables. Cada dia, en tornar de l’escola, en Marcel se’n va de cap a l’ordinador del pare, fascinat pel món virtual. Així es va allunyant cada vegada més dels altres nens.

Gràcies a en Marcel, la Sara aprèn què ens fa humans i això l’ajuda en el seu procés de coneixement de les emocions. Els seus paràmetres d’aprenentatge van creixent molt i es va tornant més i més humana.

En Marcel s’ho passa tan bé jugant i aprenent amb la Sara que no li ve de gust anar a la festa de la Gina. La Sara entén que en Marcel s’està aïllant dels individus de la seva espècie i que això a la llarga no li farà bé. Després d’analitzar el seu dilema, i en un cop d’humanitat, la Sara decideix ajudar en Marcel a tornar a relacionar-se amb els amics i desapareix de la seva vida.



VIDEOS


02 El món digital

02 El món digital. INSTRUMENTAL

03 El blues d'en Marcel

03 El blues d'en Marcel INSTRUMENTAL

04. LA CREACIÓ DE LA SARA

04. LA CREACIÓ DE LA SARA. INSTRUMENTAL 

-----------------------------------------------------------------------------

Curs 2021-2022   " Clara, l'art per dins "

Després de passar quinze dies a casa la seva àvia Blanca —dues setmanes fantàstiques en què s’ho han passat la mar de bé fent tota mena de coses—, la Clara espera avorrida que la seva mare la vingui a buscar. Però abans, totes dues tindran temps de viure una altra peripècia. A les golfes l’àvia Blanca hi té guardat un marc enorme sense cap quadre, i proposa a la seva neta que travessin el marc… D’aquesta manera, la Clara i la Blanca començaran una última aventura, aquesta vegada dins de les obres d’art, un món màgic i meravellós on s’alteren les distàncies i el temps corre a una altra velocitat.


VÍDEOS:

01- OBERTURA
03- EN UN LLIBRE - instrumental
08- POLLOCK - instrumental


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí